TV, bredband och telefoni

Föreningen har avtal med Com Hem som leverantör av TV-program, bredband och telefoni till hushållen.

I samfällighetsavgiften ingår TV Bas, Bredband 100/100 samt Telefoni Bas. Standardutrustningen i form av en trådlös router för bredband och telefoni samt en digital-box ingår (utrustningen lånas från Com Hem). För telefoni tillkommer samtalsavgifter samt avgifter för eventuella tilläggstjänster vilka betalas av respektive hushåll.

Tilläggstjänster utöver grundutbudet samt uppgradering och komplettering av utrustningen kan beställas via Com Hem och betalas då av beställande hushåll.

Se Com Hems hemsida för hjälp med felsökning (länk finns nedan). Naturligtvis får du även meddela styrelsen om du tror att felet är av annan natur än vad som kan lösas via Com Hems kundservice.

Kundservice för Gruppavtalskunder: 0775-17 17 20 (aktivering av gruppavtalet för ditt hushåll)

Com Hems kundtjänst: 90 222 (fakturafrågor, teknisk support o.d.)

Hemsida: www.comhem.se

TV Bas: http://www.comhem.se/tv/tv-bas

Drift och felsök: http://www.comhem.se/kundservice/drift-och-felsok